Contacteer ons
Uw feedback en vragen zijn belangrijk voor ons!
Vul het onderstaande formulier in en ons Support Team zal contact met u opnemen.
Dit formulier is niet bedoeld voor patiënten. Als u een vraag hebt over een afspraak, neem dan rechtstreeks contact op met uw zorgverlener.
Veelgestelde vragen
Kan ik echt al na 5 minuten aan de slag?
- Het duurt minder dan 5 minuten om u te registreren en uw Rosa Profile te activeren.
- Het instellen van uw Rosa Calendar neemt 20 minuten tot 1 uur in beslag, naargelang van uw behoeften en uw manier van werken.
- De implementatie van Rosa eBilling gebeurt in samenwerking met ons team en is een fluitje van een cent.
Kan ik mijn data migreren?
Ja, op voorwaarde dat uw huidige oplossing dat mogelijk maakt.
Neem contact op met uw huidige provider om uw data vrij te geven, en dan zorgen wij voor de migratie van uw gegevens.
Wat is gratis? Wat is betalend?
Rosa biedt zorgverleners 2 abonnementen aan: Rosa Free Forever en Rosa Membership.
Alle functies van Rosa Free Forever zijn, zoals de naam al zegt, gratis te gebruiken door zorgverleners. Met de optie om tegen betaling sms-pakketten aan te schaffen.
Met het Rosa Membership kunnen zorgverleners Rosa financieel ondersteunen in haar missie om de kloof in digitale gezondheidszorg in België te dichten. Het Rosa Membership biedt extra functies die niet beschikbaar zijn in het Rosa Free Forever-plan. Net als bij Free Forever kunnen zorgverleners met Rosa Membership sms-pakketten kopen tegen een extra vergoeding.
Klik hier voor een vergelijking van Rosa Free Forever en Rosa Membership.
Heb ik een RIZIV-nummer nodig om lid te worden van Rosa?
Ja, ons aanmeldingsproces vraagt om uw RIZIV-nummer. Rosa heeft haar producten speciaal ontwikkeld voor zorgverleners die erkend zijn door het RIZIV, vandaar dat het hebben van een RIZIV-nummer een vereiste is.
We begrijpen echter dat sommige specialismen nog niet erkend zijn door het RIZIV. Rosa maakt een uitzondering op deze regel voor zorgverleners die terugbetaald worden door de mutualiteiten, zoals psychologen en osteopaten die een visumnummer hebben. Als dit voor u het geval is, neem dan contact met ons op via support@rosa.be met uw visumnummer en we maken uw account voor u aan. Meer informatie vindt u hier.
Kan ik Rosa gebruiken in mijn groepspraktijk?
Ja, Rosa is net zo makkelijk te gebruiken in een groepspraktijk als in een solopraktijk.
U kan gewoon uw collega's en/of ondersteunend personeel als gebruikers toevoegen aan het account. Daarna ontvangen zij een e-mail om hun wachtwoord in te stellen. Ze hebben dan hun eigen inloggegevens en hun eigen agenda.
U kan vervolgens uw collega's een specifieke toegang geven tot uw agenda.